SPOLUPRÁCE
„Spojení je začátek, setkávání je pokrok a spolupráce je úspěch.“ — Henry Ford
Účetnictví on-line-výhody
-
Dokumenty společnosti jsou vždy po ruce (nepřenášejí se, neuchovávají se mimo společnost ...)
-
Data společnosti jsou vždy k dispozici (v případě nespokojenosti nebo jakékoliv nepředvídatelné události, může správu účetnictví převzít třetí osoba nebo společnost)
-
Zrychlení práce celého týmu, čímž šetříme peníze i čas zúčastněných
-
Minimalizování chyb a legislativní aktuálnost
-
Propojení systémů třetích stran i vnitřních modulů
-
Přizpůsobivost růstu společnosti
-
Hotline podpora v pracovní dny
Jakým způsobem pracujeme?
-
Prvním krokem - sdělíte nám svá očekávání a představy, abychom mohli co nejlépe poznat a pochopit vaše potřeby
-
Druhým krokem - vypracujeme technické řešení účetního a ekonomického systému a cenovou nabídku
-
Třetím krokem - samotná příprava ekonomického a účetního systému a napojení na třetí strany (e-shopy, ubytovací či restaurační systémy ...)
-
Čtvrtým krokem - školení klienta on-line (funkce ekonomického a účetního systému)
-
Pátým krokem - pro fungující účetní a ekonomický systém zajišťujeme optimalizaci, přidáváme nové funkcionality a řešení dle vašeho přání (např. úpravy formulářů na míru ...)